Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL Go Essential op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Hendrik14 27-11-2022

Ideale kleine speaker

Geschreven voor: JBL Go Essential

Inmiddels is de JBL Go even getest en de eerste gedachte erover is positief. Wij hebben al een JBL Charge maar deze is qua formaat soms wat minder handig om mee te nemen (koffer, strand etc.).
De JBL Go is daarom een leuke uitkomst. Het is kleine speaker die gemakkelijk in een (mannelijke) broekzak past. Ook gebruiken wij hem om mee te nemen in de laptoptas. Ideaal.

Het geluid is prima maar vergeleken met de JBL Charge toch wel een stuk minder mooi.
Betreft overigens een vergelijking van appels en peren maar toch gezien het prijsverschil en de grootte van de speaker. Voor een feestje en hardere muziek ligt de keuze op een Charge. Als de muziek minder hard hoeft en je hebt wat minder ruimte in bagage etc dan de JBL Go

Minpuntje vinden wij dat het batterijniveau niet zichtbaar is.

Werking is zoals wij deze van JBL kennen. Eenvoudig en daarom ideaal. Bluetooth aan,koppelen en muziek afspelen.

Prijs is een schijntje met 30,- en daarom voor iedereen een aanrader.

Pluspunten

• Klein en compact
  • Prijs
  • Waterbestendig

Minpunten

• Bass
  • Batterijniveau niet zichtbaar

Roy 15-11-2022

Verassend resultaat!

Geschreven voor: JBL Go Essential

Ik heb de JBL go Essential nu een 3 weken in huis en vind het echt een heel fijn klein boxje. Ik had niet een heel hoge verwachting, maar ik was opzoek naar een kleine box, zodat ik dit makkelijk mee kan nemen. Natuurlijk is de kwaliteit niet hetzelfde als de kwaliteit van een JBL Extreme of een JBL Charge maar voor de prijs / kwaliteitverhouding is dit echt een goede deal.

Het volume van de box is echt verassend goed. De tonen hebben een goede verhouding in alle soorten muziek. Ik heb de box echt in alle omgevingen getest. Zelfs als je op de fiets zit en er veel mensen om je heen praten hoor je het nog steeds goed. Al met al vond ik dit een geslaagde aankoop en ben ik zeer tevreden met het resultaat!

Pluspunten

• Makkelijk meenemen
  • Goed geluid

s************@h********** 07-11-2022

Aanrader

Geschreven voor: JBL Go Essential

Fijne box. Klein, licht in gewicht en dus makkelijk mee te nemen. Ondanks dat de box klein is, is de kwaliteit van het geluid helemaal goed. Ook het verbinden gaat heel makkelijk. Heel tevreden!

Pluspunten

• Klein
  • Makkelijk mee te nemen

SandraN 06-11-2022

Top apparaat

Geschreven voor: JBL Go Essential

Een ontzettend fijn apparaat. Het geluid is kwalitatief heel fijn , het volume is echt goed. Het is handzaam en weegt niet veel. Gemakkelijk om mee te nemen. Heel gebruiksvriendelijk, snel opgeladen en eenmaal opgeladen, kun je hem zeker een uur of 5 gebruiken. Een aanrader.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Snel opgeladen
  • Lichtgewicht
  • Mooi uiterlijk
  • Handzaam

Roeiboot97 04-11-2022

Mooi klein boxje

Geschreven voor: JBL Go Essential

Het is een klein en handzaam boxje, ideaal voor onderweg. Het koppelen met een apparaat gaat erg makkelijk. Het geluid wat uit de box komt, is at je ervan mag verwachten. Niet het allerbeste geluid, maar ook zeker niet slecht.

Pluspunten

• Klein

Minpunten

• Batterijduur van 5 uur

Amylee11 28-10-2022

JBL go essential

Geschreven voor: JBL Go Essential

De JBL go essentieel heb ik nu een paar weken in huis en ben er erg blij mee. Het is een fijn klein apparaat wat je gemakkelijk meeneemt. Het geluid wat uit de JBL go komt is uitstekend, volume hard of zacht is in alle gevallen zeer helder. Via bluetooth is de speaker snel en gemakkelijk te koppelen aan bijvoorbeeld telefoon, tablet of televisie.

Ik wil graag overal muziek om me heen en gebruik de JBL go speaker daarom ook op veel plekken in en om het huis. Even koppelen met mijn telefoon en de was ophangen en opvouwen is een stuk leuker met goeie muziek die uit een goeie speaker komen.

Voor een ultieme geluids ervaring op de iPad gebruiken we nu de JBL go essential speaker, zo wordt film kijken op een kleiner scherm toch een stuk leuker.

Pluspunten

• Compact
  • Prima geluid
  • Makkelijk te koppelen via bluetooth

Larissa 26-10-2022

Prima kleine speaker!

Geschreven voor: JBL Go Essential

Mooi product, ziet er strak uit. Geluid kan best hard voor zo'n kleine speaker en in vergelijking met de oude JBL GO klinkt hij een stuk harder, voller en met een diepere bass. Wat JBL wat mij betreft beter kan doen is proberen het geluid wat minder blikkerig te laten klinken. In de grotere JBL speakers heb je hier namelijk geen last van maar bij de JBL Go klinkt het allemaal net wat minder goed (logisch ook met zo'n klein formaat). In ieder geval een leuke handzame speaker!

Pluspunten

• hard geluid voor formaat speaker
  • design

Minpunten

• ietswat blikkerig geluid

r**************@g******** 26-10-2022

Wow...wat n power

Verbazingwekkend goed
Een kleine en compacte speaker...makkelijk in je tas of jaszak en dan zo'n geluid?!petje af.

Warme bas en scherpe tonen en een goed volume....fijn om bij je te hebben als je naar buiten gaat.

Pluspunten

• Goede bas voor het formaat
  • Lange accuduur
  • Waterdicht
  • Compact

Minpunten

• Geen usb C ?? Maar micro usb.

Patrick h. 25-10-2022

Super box

Geschreven voor: JBL Go Essential

Wat een geweldig makkelijke box om muziek mee te luisteren.
De kwaliteit is zoals je van JBL verwacht.
Hij is klein en compact zodat je hem gemakkelijk overal mee naar toe kan nemen.
Het geluid is zuiver en hij kan nog behoorlijk hard voor zo’n klein boxje.
Het is wel een nadeel dat de batterij relatief snel leeg is vergeleken met de grotere type’s.
Maar over het algemeen een prima aankoop !

Pluspunten

• Compact
  • Zuiver

Minpunten

• Batterij duur

E***********@g******** 23-10-2022
Geschreven voor: JBL Go Essential

Dit JBL boxje ziet er niet alleen heel fijn uit (hij is een maatje kleiner dan de JBL Go2 die ik eerst had) maar is ook ontzettend fijn in gebruik. Er komt een goed geluid uit. Hij kan ook nog eens best heel hard. Het snoertje om hem op te laden/aan te sluiten op een stopcontact is echter schrikbarend kort. Ik kan hem dan niet eens rechtop wegzetten. Maar verder is dit precies wat ik van JBL verwacht had. Een kwalitatief goed boxje dat ontzettend makkelijk in gebruik is. Je stopt hem zo in je tas en neemt hem zo overal mee naartoe.

Wat ben ik blij met dit boxje. Hij lijkt klein, maar er komt een heel goed geluid uit. Stylish zwart en ligt makkelijk in de hand. Hij is een beetje kleiner dan ik gedacht had maar dat maakt voor de prestaties niks uit. Je neemt hem overal zo mee naartoe. Het enige nadeel is het veel te korte snoertje om hem op te laden/aan te sluiten op het stopcontact. Ik kan hem nu tijdens het opladen niet rechtop wegzetten. Maar dit is meteen ook het enige nadeel. Verder is het een topboxje en zou ik hem zeker aanraden.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kort snoertje

b************@g******** 22-10-2022

Handzame speaker met groots geluid

Geschreven voor: JBL Go Essential

Ik ben sinds kort in bezit van deze kleine krachtpatser. Ik werd flink verrast toen ik hem voor de eerste keer gebruikte. Ondanks het kleine formaat kwam er een verbazingwekkend groots geluid uit. Het geluid is zuiver en heeft voor het formaat een behoorlijke bass. Het formaat is erg handzaam waardoor hij makkelijk overal mee naar toe te nemen is en ook de bouwkwaliteit is erg goed waardoor de speaker wel tegen een stootje kan.

Naast de positieve punten zijn er nog wel enkele verbeterpunten te ontdekken. Ten eerste de relatief korte batterijduur van 5 uur, dit wordt nog iets korter wanneer je hem op hoog volume gebruikt. Daarnaast is het oplaad snoertje kort, wat er voor zorgt dat hij soms moet hangen bij het opladen.

Al met al is dit een ideale speaker wanneer je veel reist of onderweg bent en verlangt naar een handzame speaker met goed geluid.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Degelijke bouwkwaliteit
  • Handig formaat

Minpunten

• Relatief korte batterijduur
  • Kort oplaad snoertje

a***********@h********** 21-10-2022

Compacte box met goed zuiver geluid

Geschreven voor: JBL Go Essential

Als muziekliefhebber hou ik van goed en zuiver geluid. Vaak speel ik muziek op mijn telefoon door middel van Bluetooth kan ik deze met de compacte box van JBL conecten. Ik ben zeer tevreden over het geluid van deze kleine box. Je kan de box verplaatsen door het huis zonder dat je je telefoon bij je hebt. Een topproduct !

Pluspunten

• Kan heel hard voor zo'n compact box
  • Zuiver

Minpunten

• Geen beschermhoes
  • Geen draagriem

k********@h********** 21-10-2022

Bouncen maar!

Geschreven voor: JBL Go Essential

Deze draadloze mini speaker gebruik ik al een week, de speaker is nog steeds vol en hoeft nog niet opgeladen te worden!
Het geluid is super goed, zelfs voor zo n klein formaat komt er een super bas uit.
Ik neem hem overal mee naartoe, de keuken in als ik ga koken, de badkamer in als onder de douche ga en de tuin in onder de overkapping als ik daar zit.
De k dat de buren het minder leuk vinden want er zit een hard volume in .
De speaker is makkelijk te bedienen met de drukknoppen. Even verbinden met bluetooth en bonken maar !
Het is ook een handig boxje om mee te nemen in je tas, neemt weinig ruimte in en weegt niks.
Modern ontwerp en meerdere kleiuren beschikbaar. Ik heb de zwarte uitvoering.
Al met al een heel leuk speakertje voor een mooie prijs. Kwaliteit is super en ik geef daarom ook een dikke 10 .

Pluspunten

• Klein,
  • Lichtgewicht
  • Supergeluid
  • Mooi ontwerp
  • Makkelijk in gebruilk

Minpunten

• Kort oplaad snoertje